Haha, lite semi-personlig igen....

Dödstraff, en jävligt jobbig och omduskiterad fråga asså... För det mesta är jag emot skiten faktiskt.... Men ibland när man stöter på folk helt utan självdistans, ödmjukhet, verklighetskunskap och allmänt låg iq så känns fan skiten helt okej asså... De tillför inget positivt, förstöt för majoriteten, skämmer ut sig själva och irriterar och skapar negativa stereotyper i samhället... Vad ska man göra med dessa människor? utbilda? behandla? acceptera? eller radera? jag vet inte... Men ibland när man stöter på dessa tröttsamma människor tänker man på det inflytesrika landet i väst och funderar över deras metoder och värderingar...

Jag vet inte... underskata, va likgilltlig, överskatta eller framför allt för, utvärdera vad DU vill... jag bryr mig inte men anser innerst inne att du bör i alla fall ha en åsikt oavsett vad..!



"Du suger så hårt att du framkallar vakum..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0