Fyllehund miljonär...

En tribute till Slumdog Millionaire genom en praodi...

Vad kallar man att åka båt utan att kliva av?

Svar: Tura...

Flashback: Har fått äran att lära känna ett par sköna skåningar och därigenom provat på att dricka på detta fenomen... haha

En klassisk köttfärsrätt ursprungligen från Turkiet men förknippas och är vanligast i Balkan?

Svar: Çevapçiçi.

Flashback: Jag krökade med en svinskön jugge nyligen och då fyllekäkade vi detta... haha...

Vad kallas ett säkerhetskydd på en motorsåg?

Svar: Kastskydd, finns även dubbla och trippla numera...

Flashback: Detta lärde jag mig när jag krökade med en svinskön snubbe från landet... haha...

Ett gotländsk sällskapsspel som till och med har ett eget välrdsmästerskap?

Svar: Kubb.

Flashback: Fyllesnack med gotlänningar... haha...

Vad heter ön där Greklands största turistort ligger?

Svar: Aiya Napa.

Flashback: Du förstår poängen va? haha...

Tänk vad mycket man har lärt sig genom att konsumera alkhol, Deta vara enbart en promille av all kunskap som man har införskaffat sig tack vare/p.g.a. a alkohol. Lägg även till där ett par hundra poäng i social betéendevetenskap! haha... Glöm aldrig alkohols positiva effekter...



"Tänk inte på hur det kunde vara, fokucera mer på hur det borde vara..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0