jkibmm....

Nasdaq börsen steg med nästan 12 procent...
Stockholmsbörsen gick upp med nära 9 procent...
De bundna räntorna sänktes lite grann...
Djurgården vann ikväll mot SSK...
Louis Armstrong gör comeback på sin bike...
Häckens BK är nära allsvenskan...
Jag fick en ny "friends for sale" invite...
Nya bönder på "Hänt Extra's" löpsedel...
Abba-Benny shoppar för 8 å' en halv miljon...
Britney Spears är naken i en video än en gång...
En lejon hane bråkar på ett Zoo...
Storföretag varslar massa folk...
På teve är det "Volvo Ocean race"


- Jag Kunde Inte Bry Mig Mindre...
- Än att jag bloggar några rader om skiten, är motsägelsefull, (då ja bloggar om det), men Jag Kunde Inte Bry Mig Mindre...



"Jag har inga fördomar, jag hatar alla lika mycket"


Kommentarer
Postat av: CREW @JKIBMM

Fett mannen, http://JKIBMM.blogg.se !

2008-12-02 @ 19:11:26
URL: http://jkibmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0