Uppskattade uttalanden den här veckan:

(M.) "- Deras problem är fan inte mina problem" (Om t.ex. svältande barn i Afrika)

Försvar: Jag har egna problem å egen skit att tänka på så varför ska det vara synd om dem om det inte är synd om mig? Det skulle kanske t.ex. vara såhär att de har en svår situation och gör det bästa av det medan ja har en bra situation och gör det sämsta av den?

Bestyrkande citat: "Smärtan är den samma även för en hypokondriker", "Mitt problem är att mina problem är så pass små att de knappt borde räknas som problem, men de gör lika ont för det"

(sms) "Fucuk this thls fuck k tghu towwns town"
Försvar: Det känns ju faktiskt lite bittert när alla polare kommer in på ett ställe när man själv inte gör det bara för att man har några andra siffror på sin legitimation...

(Mat-tant) " - Du borde ha lärt dig att det är o-ekonomiskt att handla med kort då vi tar kortavgift på 3 kr"
(M.)          " - Jeje, vi pluggar ju för att bli ekonomiskt oberoende och har lite högre mål än att bry sig om 3 kr hit eller dit..."
(M.) off the record. " -Ska hon, som mat-tant, komma å föreläsa i ekonomi? Hon är nog ingen raketforskare direkt, vad kan hon haft för några mål och ambitioner med livet för att slutligen kunna titulera sig som mat-tant..."

Vardagskomik...



"Du är som en groda utan ben, hopplös"

Kommentarer
Postat av: Anonym

och du kanske borde lära dig att mattant skrivs ihop innan du börjar se ner på henne bara för att hon inte har lika högflygande planer som du tydligen har.

2008-05-09 @ 22:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0