Som ett brev posten...

Ibland är det intressant att hämta posten... 2 brev (å givetvis lite pizza-reklam), wheeehaa, ett från radiotjänst, pulsen och nyfikenheten stiger lite... Vafan kan det va för nåt nu..? Jag har väl ingen tv eller radio..? När man väl öppnar brevet får ma sig ett gott skratt, haha, va tror de liksom? Troligt att ja frivilligt betalar för skiten... haha, skratt!

1. "Dyrt" & onödigt...
2. Skit... nåt bra i tv eller radio?
3. Kollar inte på skten...
4 Upfyller de pubic service uppdraget? Tycker jag inte! De utbildar mig inte, de underhåller mig inte, värnar inte om alla minoriteter (ex minoriteten "sköna snubbar", som jag, vad finns för mig?) Dock kan punkt 4 bero på punrkt 2 och 3... But still...

Tv-licens är altså inget som tilltalar mig, frågan är vad som tilltar 96% av Sveriges befokning, som pyntar för skiten, uscha... Kan det ha med den svenska mentaliteten att göra tro..?

Andra brevet var en dvd-film, "Bevis material vol. 1", typ tredje filmen jag har köpt i mitt liv, haha, skönt att bidra till mediabranschen och få  snurr på det kapitalistiska hjulet i god Kalle M anda... Ska bli ball å se den när jag hinner...

Politik, ekonomi, samhälle och kultur, svaret på alla frågor....

Champions League tider nu, betyder ett gäng saker, chillinötter, öl, snus, grogg och fotboll... Göööött...



"Spelar ingen roll som en dålig skådis"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0