En bra start på dagen...

Rent teoretiskt börjar ju dagen kl 00.00, men varje dag börjar inte med Super Bowl. Därför får det passas på när det fenomenet erbjuds, Super Bowl #42, ordet fenomen kan baseras på dessa skrattretande fakta:

17,8 miljoner kr är priset för en 30 sekunder lån tv-reklam under matchen...
-Beeelitt...

Halva USA's befolkning beräknas se machen...
-Jeje, de ser väl altid på tv ändå eller..?

15 000 ton chips konsumeras...
-Gött...

12 675 kronor gick den billigaste biljetten på...
-Beeelitt...

Go USA!? haha...

00.30 var det kick off och i samma sekund ljöd: pssscht klick.... Uppkorkad bärs, cillinötterna och chipsen stod på bordet, nu kör vi..! Riktigt taggad för att se matchen, fenomenet och den underliga sporten men balla sporten... Väljer ett lag att hålla på, försöker förstå reglerna och "njuter"...

Det hela slutar med fettorsk och spelmässig utklassning av mitt lag, men hey, vem fan bryr sig om American Fotball på ett år nu..? haha... Inte jag iaf... Trevligt vart det och vid 04.00-tiden orkar man inte lacka över det eftersom man vet att man har en fantastik dag fylld med föreläsningar om några få timmar som väntar... Fiiint...

Lite semi-segt idag, men synd att klaga va?

Dagens youtube är given: http://www.youtube.com/watch?v=vgtfC5LBAW4



"Jag har inga fördommar, jag hatar alla lika mycket"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0