Djupa tankar...

Jag har alltid föreställt mig att det hur chill och soft som helst att vara pensionär, inte jobba, fika hela dagen, casha in en fet pansion, klaga lite skönt på allt och hävda att det va bättre förr, få andra till att göra sådant "man inte klarar av, kanske p.g.a. en gammal krigsskada" (slavar, nice!) å sådanna sköna grejjer... Men en rolig händelse i lördagskväll gav mig en liten tankeställare...
Det kanske är jobbigt att vakna upp med liggsår och bestämma sig för att hata på allt som rör sig, speciellt ungdommar... Morgonkaffet kanske är slut, ta sig till affärren å armbåga sig fram, köra på varenda hälsena man ser, betala med mynt oavsett hur många sedlar man förfogar över, klaga över att kaffet var slut, gå långsamt hem igen, eller köra långsamt och dåligt hem... Fan, bara att tänka sig i en sådan morgon ger mig rysningar... Får nog skjuta upp min softa plan att förtidspensionera mig...

Rykte: Landslagslirare "misshandlade" nån utanför en pizzeria, han är "känd för sin fysiska spelstil..." Hahaha, nån mer än jag som får tankar till en skön snubbe som tidigare liradei FBK?

Rykte 2: Vilka är de "svenska rapartisterna" som åkte fast för knarklangning..? Undrar fortfarande lite asså...



"Jag är så rak att du blir sne"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0